Podmiot Leczniczy SP ZOZ Przychodnia Specjalistyczna serwis informacyjny
Przetargi ogłoszone
Harmonogram pracy działu diagnostycznego
Regulamin praktyk zawodowych i studenckich
Sprawozdania finansowe
Cennik usług komercyjnych
Zakończone postępowania bezprzetargowe
Postępowanie bezprzetargowe
Najmy, dzierżawy, odsprzedaż majątku trwałego
Ogłoszenia
REGULAMIN ORGANIZACYJNY
KONKURS OFERT NA ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE
  • REGULAMIN KONKURSU OFERT NA ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE
  • Harmonogramy pracy poradni
    Struktura organizacyjna
    Ustawa o prawach pacjenta
    Statut przychodni
    Informacje ogólne
    Charakterystyka przychodni
    Przetargi zakończone
    Wyjaśnienia dotyczące treści postępowań przetargowych
    Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • POSTęPOWANIE BEZPRZETARGOWE

      Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu pn.

     

     

    ZAPYTANIE OFERTOWE

                                                              na                                                                               

    Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu pn.”Wdrożenie usług e-zdrowia w Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie”

     

    1. Załączniki

    a)      Formularz ofertowy – załącznik nr 1

    b)      Wzór umowy – załącznik nr 2

    c)      Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3

    d)      Zapytanie ofertowe - załącznik nr 4


    Lista załączników
    1. Formularz ofertowy
    2. Wzór umowy
    3. Załącznik nr 1 do ZO
    4. Zapytanie ofertowe
      udostępnił Piotr Marchut dnia 2017-09-07 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      8N.2017. Wynajem pomieszczeń i powierzchni użytkowych

    OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA WYNAJEM POMIESZCZEŃ I POWIERZCHNI UŻYTKOWYCH W PRZYCHODNI SPECJALISTYCZNEJ W OLSZTYNIE

    1. Wynajmujący: Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie, ul. Dworcowa 28.
    2. Temat postępowania: „Wynajem pomieszczeń i powierzchni użytkowych”
    3. Numer postępowania: 8N.2017
    4. Podstawa prawna:

    A)     Art. 10 Ustawy z dnia 15.04.2011r. o działalności leczniczej (Dz.U. 2011 Nr 112 poz. 654 z póz. zm.).

    B)      Uchwała nr XXXVIII Rady Miasta Olsztyna z dnia 28.01.2009r. w sprawie zasad zbycia, wydzierżawienia lub wynajęcia majątku trwałego SP ZOZ.

    C)      Regulamin najmu pomieszczeń i powierzchni w Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie – Zarządzenie nr 12 z dnia 06.02.2014r. Dyrektora Przychodni – do wglądu w sekretariacie przychodni przy ul. Dworcowej 28 w Olsztynie.

    1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena oferty (brutto) – 100%
    2. Oferty wariantowe: Wynajmujący nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    3. Oferty częściowe: Wynajmujący dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
    4. Zamówienia uzupełniające: Wynajmujący nie przewiduje zamówień uzupełniających.
    5. Wadium: Wynajmujący odstępuje od konieczności wniesienia wadium.
    6. Termin związania ofertą: 30 dni
    7. Termin realizacji zamówienia:  3 lata od dnia podpisania umowy.
    8. Specyfikacja: Specyfikacja znajduje się na stronie Wynajmującego www: http://bip.przychodniaspecjalistyczna.pl/
    9. Warunki udziału w postępowaniu:
      1. W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty niekonkurencyjne do działalności medycznej prowadzonej przez Przychodnię, tj. ograniczone do udzielających świadczeń zdrowotnych wg wykazu

    Wykaz specjalności niekonkurencyjnych, które mogą wziąć udział w postępowaniu

    L.p.

    Działalność medyczna

    1.

    Sportowa

    2.

    Kardiologiczna

    3.

    Nefrologiczna

    4.

    Laryngologiczno-foniatryczna, logopedyczna

    5.

    Stomatologiczna

    6.

    Dermatologiczna, dziecięca

    7.

    Chirurgia dziecięca

    8.

    Rehabilitacja dziecięca

    9.

    Alergologiczno-pulmonologiczna

     

    a)      W postępowaniu mogą uczestniczyć podmioty określone w art. 4 i 5 Ustawy z dnia 15.04.2011r. o działalności leczniczej (Dz.U. 2011 Nr 112 poz. 654 z póz. zm.) – dotyczy pomieszczeń pod usługi medyczne (gabinety lekarskie),

    b)      Preferowani będą Oferenci, którzy mają podpisaną umowę z NFZ,

    c)       Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

    d)      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

    e)      Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferenci zobowiązani są do złożenia dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Wynajmującego w SIWZ.

     

    1. W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty świadczące tylko i wyłącznie działalność usługowo-handlową wymienioną w tabeli:

    Wykaz specjalności niekonkurencyjnych, które mogą wziąć udział w postępowaniu

    L.p.

    Działalność usługowo-handlowa

    1.

    Zaopatrzenie optyczne

    2.

    Paramedyczne, kosmetyczne

    3.

    Zaopatrzenie rehabilitacyjne

    4.

    Zaopatrzenie laryngologiczne

     

    a)      Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

    b)      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

    c)       Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferenci zobowiązani są do złożenia dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Wynajmującego w SIWZ.

    1. Dla zadań wymienionych w rozdziale II SIWZ od nr 1 do 9 Wynajmujący określa minimalną stawkę czynszu na 6,00 zł netto/m2
    2. Dla zadania nr 10 Wynajmujący określa minimalną stawkę czynszu na 11,00 zł netto/godzina
    3. Dla zadań wymienionych w rozdziale II SIWZ od nr 11 do 17 Wynajmujący określa minimalną stawkę czynszu na 7,00 zł netto/m2
    4. Do wszystkich zadań oprócz zadania 10 Wynajmujący doliczy opłatę eksploatacyjną w wysokości 37,00 zł netto za energię elektryczną, ogrzewanie, c.o., c.c.w., ścieki, wywóz śmieci, utrzymanie czystości części wspólnych, umieszczenie obowiązkowej informacji o podmiocie, itp.)
    5. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg klucza spełnia/nie spełnia.
    6. Sposób kontaktowania się z Wynajmującym: forma pisemna lub telefoniczna.

    Osoby uprawnione do kontaktu z Oferentami:

    Pani Grażyna Pućko – oględziny pomieszczeń – tel. 89 537 32 75, poniedziałek-wtorek od 9:00-12:00

    Pan Piotr Marchut – sprawy formalne – tel. 89 537 32 41, poniedziałek-piątek od 9:00-14:00

     

    1. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert: Oferty należy składać w siedzibie Wynajmującego, Sekretariat pokój nr 205 do dnia 20.03.2017r. godz.11:00. Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godzinie 11:10 – Sala konferencyjna, pokój nr 010.
    2. Data ogłoszenia: 7.03.2017r.

     

     

     

     

     

     


    Lista załączników
    1. Formularz ofertowy
    2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
    3. Załącznik nr 1 do SIWZ - umowa godzinowa
    4. Załącznik nr 1 do SIWZ - umowa medyczna m2
    5. Załącznik nr 1 do SIWZ - umowa usługowo-handlowa m2
    6. Załącznik nr 2 - wzór protokołu zdawczo-odbiorczego
      udostępnił Piotr Marchut dnia 2017-03-10 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Post.6N.2017 Dostawa sprzętu i środków do utrzymania czystości

    Olsztyn, dn. 17.02.2017r.

     

    Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie

    10-437 Olsztyn

    ul. Dworcowa 28               

     

      Wszyscy wykonawcy

     

    Dot. Postępowania nr 6N.2017 na dostawę  sprzętu i środków do utrzymania czystości.

     

    W odpowiedzi na    zapytania  wykonawcy  informujemy:

    1. Wzór umowy par. 4 ust. 3. Prosimy o zapis umożliwiający zmianę cen brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT.

     

    2. Wzór umowy par. 6 ust. 1. Prosimy o zmianę zapisu: "(...) w wysokości 3 % wartości wynagrodzenia wskazanego w par. 4 ust. 1 umowy" na zapis: "(...) w wysokości 3 % wartości brutto niewykonanej części umowy lub nienależycie wykonanej części umowy".

    3. Wzór umowy par. 6 ust. 3. Prosimy o zmianę zapisu: "(...) w wysokości 10 % wynagrodzenia określonego w par. 4 ust. 1 umowy" na zapis: "(...) w wysokości 10 % wartości brutto niezrealizowanej części umowy".

     

    Odp. : Na pytanie 1,2,3 .: Przychodnia Specjalistyczna informuje , iż nie wyraża zgody na proponowane zmiany zapisów umowy par. 4 ust.3. ;par. 6. ust. 1 ; par.6 ust.3.

     

     

    4. Poz. 20 i 21 opisu przedmiotu zamówienia /poz. 10 i 11 pakietu nr II/, czy Zamawiający nie popełnił błędu w opisie i wymaga preparatu do gruntownego czyszczenia i usuwania powłok akrylowych i woskowych? Jeśli opis jest poprawny, zwracamy się z uprzejmą prośbą o wskazanie oczekiwanego zakresu pH.

     

    Odp.: Opis przedmiotu zamówienia jest poprawny, oczekiwany zakres koncentratu pH wynosi 8.

      udostępnił Grażyna Boczko dnia 2017-02-17 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      6N.2017 Dostawa sprzętu i środków do utrzymania czystości

    Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

     

    1. ZAMAWIAJĄCY:

    Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie, z siedzibą  10-437 Olsztyn ul. Dworcowa 28, REGON: 510876884, NIP: 739-30-34-091

    Telefon/ Faks: (89) 537 32 72,

    Strona internetowa: http://bip.przychodniaspecjalistyczna.pl.

    Zamawiający zwraca się o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

    2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

    Dostawa:

     zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia   stanowiącym  załącznik  nr 1 do  zapytania.

    3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Sukcesywnie przez okres 12 m-cy od daty podpisania umowy.

    4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: Cena 100 %

    5. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:  

    - spełnienie warunków   opisanych  w załączniku  nr 1 do  zapytania,

    - istotne postanowienia umowne które będą wiążące dla stron  stanowią zał. nr 3  do zapytania .

    Zamawiajacy dopuszcza złożenie ofert częściowych na poszczególne zadania zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym.

    6. WRAZ Z OFERTĄ ( wg. wzoru stanowiącego zał. nr 2 do zapytania ) NALEŻY ZŁOŻYĆ:

    a) formularz asortymentowo-cenowy (wg  wzoru stanowiącego zał. do oferty) ,

    b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

      c)  opis oferowanego sprzętu wraz z folderami  producenta  potwierdzającymi dane  techniczne;

           d)  atesty jakościowe.

    Uwaga!

    Materiały przetargowe do pobrania na stronie internetowej http://bip.przychodniaspecjalistyczna.pl - zakładka „postępowania bezprzetargowe”.

     

    7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą , telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. 

    Osoby  uprawniona do kontaktów:

      -  Bogumiła Skurczyńska  -tel. 609-657-112– sprawy  merytoryczne ,

    - Grażyna Pućko   -  tel.89-537-32-20– sprawy proceduralne.

    __________________________________________________________________________

    8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

    Ofertę sporządzoną w formie pisemnej należy umieścić w zapieczętowanej kopercie oznaczonej napisem: „Dostawa sprzętu i środków do utrzymania czystości ’’. Na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy.

    Termin składania ofert upływa w dniu 20.02.2017r. godz. 09:30. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

    Oferty należy składać, bądź przesyłać na poniższy adres:

    10-437 Olsztyn ul. Dworcowa 28( Sekretariat) 


    Lista załączników
    1. Formularz asortymentowo-cenowy
    2. Opis przedmiotu zamówienia
    3. Wzór oferty
    4. Wzór umowy dostawy
      udostępnił Grażyna Boczko dnia 2017-02-09 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      4N.2017 Dostawa azotanu srebra

    ZAPYTANIE OFERTOWE

     

    1. ZAMAWIAJĄCY:

    Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie, z siedzibą  10-437 Olsztyn ul. Dworcowa 28, REGON: 510876884, NIP: 739-30-34-091

    Telefon/ Faks: (89) 537 32 72,

    Strona internetowa: http://bip.przychodniaspecjalistyczna.pl.

    Zamawiający zwraca się o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

    2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

    Wykonywanie preparatu azotanu srebra   zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia   stanowiącym  załącznik  nr 1 do  zapytania.  

    3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy.

    4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: Cena 100 %.

    5. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:  Akceptacja warunków umowy.

    Istotne postanowienia umowne które będą wiążące dla stron  stanowią zał. nr 3  do zapytania .

    6. WRAZ Z OFERTĄ ( wg. wzoru stanowiącego zał. nr 2 do zapytania ) NALEŻY ZŁOŻYĆ:

    a) formularz asortymentowo-cenowy (wg  wzoru stanowiącego zał. do oferty)

    b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

       c) koncesję na obrót środkami farmaceutycznymi.

    7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą  telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. 

    Osoby  uprawniona do kontaktów:

      -   Bogumiła Skurczyńska    -  Pielęgniarka Koordynująca    tel. 609-657-112– sprawy  merytoryczne ,

    - Grażyna Pućko -  Asystent Dyrektora ,   tel.  (089)  537 32 20- sprawy proceduralne.

    __________________________________________________________________________

    8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

    Ofertę sporządzoną w formie pisemnej należy umieścić w zapieczętowanej kopercie oznaczonej napisem: „Dostawa azotanu srebra  ’’. Na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy.

     

     

    Termin składania ofert upływa w dniu 6.02.2017r. godz. 9:00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

    Oferty należy złożyć, bądź przesłać na poniższy adres:

    Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie 10-437 Olsztyn ul. Dworcowa 28( Sekretariat) 


    Lista załączników
    1. Formularz asortymentowo-cenowy
    2. Opis przedmiotu zamówienia
    3. wzór oferty
    4. wzór umowy dostawy
      udostępnił Grażyna Boczko dnia 2017-01-24 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      3N.2017 Dostawa leków

    1. ZAMAWIAJĄCY:

    Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie, z siedzibą  10-437 Olsztyn ul. Dworcowa 28, REGON: 510876884, NIP: 739-30-34-091

    Telefon/ Faks: (89) 537 32 72,

    Strona internetowa: http://bip.przychodniaspecjalistyczna.pl.

    Zamawiający zwraca się o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

    2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

    Dostawa leków /CPV 33.60.00.00-6 /  zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia   stanowiącym  załącznik  nr 1 do  zapytania.  

    3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy.

    4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: Cena 100 %.

    5. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:  Akceptacja warunków umowy.

    Istotne postanowienia umowne które będą wiążące dla stron  stanowią zał. nr 3  do zapytania .

    6. WRAZ Z OFERTĄ ( wg. wzoru stanowiącego zał. nr 2 do zapytania ) NALEŻY ZŁOŻYĆ:

    a) formularz asortymentowo-cenowy (wg  wzoru stanowiącego zał. do oferty)

    b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

       c) koncesję na obrót środkami farmaceutycznymi,

             d) atesty i świadectwa dopuszczające dany asortyment do obrotu i stosowania na terenie Polski.

    Uwaga!

    Materiały przetargowe do pobrania na stronie internetowej http://bip.przychodniaspecjalistyczna.pl - zakładka „postępowania bezprzetargowe”.

     

    7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą  telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. 

    Osoby  uprawniona do kontaktów:

    - Bogumiła Skurczyńska, Pielęgniarka Koordynująca  -  tel. 609 657 112 -  sprawy merytoryczne,

     - Grażyna Pućko -  Asystent Dyrektora ,   tel.  (089)  537 32 20– sprawy  proceduralne.

     

     

     

    __________________________________________________________________________

    8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

    Ofertę sporządzoną w formie pisemnej należy umieścić w zapieczętowanej kopercie oznaczonej napisem: „Dostawa leków ’’. Na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy.

    Termin składania ofert upływa w dniu 06.02.2017r. godz. 9:00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

    Oferty należy złożyć, bądź przesłać na poniższy adres:

    Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie 10-437 Olsztyn ul. Dworcowa 28( Sekretariat) 


    Lista załączników
    1. Formularz asortymentowo-cenowy
    2. Opis przedmiotu zamówienia
    3. wzór oferty
    4. wzór umowy dostawy
      udostępnił Grażyna Boczko dnia 2017-01-24 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Pos.1N.2017.Usługi konserwacji instalacji elektrycznej w obiekcie Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie

    Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

    1. ZAMAWIAJĄCY:

    Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie, z siedzibą  10-437 Olsztyn ul. Dworcowa 28, REGON: 510876884, NIP: 739-30-34-091

    Telefon/ Faks: (89) 537 32 72,

    Zamawiający zwraca się o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

    2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

    Usługi konserwacji instalacji  elektrycznej  w obiekcie Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie

    Opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do Zapytania.

    3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:  od 1.02.2017r. do 31.01.2018r.

    4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: Cena 100 %

    5. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:  

    Wykonawca  powinien zapewnić własny sprzęt oraz wykonanie przedmiotu zamówienia przez pracowników z odpowiednimi uprawnieniami zawodowymi.

    Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej.

    Istotne postanowienia umowne, które będą wiążące dla stron  stanowią zał. nr 3  do zapytania .

    6. WRAZ Z OFERTĄ ( wg. wzoru stanowiącego zał. nr 2 do zapytania )

    NALEŻY ZŁOŻYĆ:

     - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

    -  kserokopię  uprawnień  eksploatacyjnych i  dozorowych do urządzeń elektrycznych.

    Uwaga! Materiały przetargowe do pobrania na stronie internetowej http://bip.przychodniaspecjalistyczna.pl - zakładka „postepowania bezprzetargowe”

    7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą , telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. 

    Osoby  uprawnione do kontaktów:

    - Dorota Kordala  -  tel. 691-02-55-38 – sprawy merytoryczne,

    - Jacek Bieńkowski   -  tel. 604-92-97-19 – sprawy proceduralne.

    ___________________________________________________________________

    8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

    Ofertę sporządzoną w formie pisemnej należy umieścić w zapieczętowanej kopercie oznaczonej napisem: „Usługi konserwacji instalacji  elektrycznej . Na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy.

    Termin składania ofert upływa w dniu 13.01.2017. godz. 8:00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

    Oferty należy składać, bądź przesyłać na poniższy adres:

    10-437 Olsztyn ul. Dworcowa 28( Sekretariat) .


    Lista załączników
    1. Zał. nr 2( Wzór oferty)
    2. Zał. nr 3 (projekt umowy)
    3. Zał.nr 1 ( opis przedmiotu zamówienia)
      udostępnił Jacek Bieńkowski dnia 2017-01-05 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Post.44N. Wykonanie zabudowy meblowej w pomieszczeniach Przychodni

    Z

    Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

     

    1. ZAMAWIAJĄCY:

    Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie, z siedzibą  10-437 Olsztyn ul. Dworcowa 28, REGON: 510876884, NIP: 739-30-34-091

    Telefon/ Faks: (89) 537 32 72,

    Zamawiający zwraca się o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

    2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

    Wykonanie zabudowy meblowej w pomieszczeniach Przychodni. Opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 1 do Zapytania

    Rzuty pomieszczeń w którym należy zamontować meble  stanowia zał. Nr. 2 i 3 do Zapytania. 

    3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:  max.  4  tygodnie  od daty podpisania umowy.

    4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: Cena 100 %

    5. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:  

    Wykonawca  powinien zapewnić własny materiał i sprzęt oraz wykonanie przedmiotu zamówienia przez pracowników z odpowiednimi uprawnieniami zawodowymi.

    Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej.

    Istotne postanowienia umowne które będą wiążące dla stron  stanowią zał. nr 5  do zapytania .

    6. WRAZ Z OFERTĄ ( wg. wzoru stanowiącego zał. nr 4 do zapytania ) NALEŻY ZŁOŻYĆ:

    a) projekt i  wizualizację proponowanej zabudowy (kolory blatów, frontów i boków mebli, przed rozpoczeciem prac, nalezy ustalić z osoba nadzorującą wykonywanie  zamówienia)

    b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

    Uwaga!

    Materiały przetargowe do pobrania na stronie internetowej http://bip.przychodniaspecjalistyczna.pl - zakładka „postepowania bezprzetargowe”

     

    7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą teleksu, telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. 

    Osoby  uprawniona do kontaktów:

          -  inż. Dorota Kordala  -  tel. 691-02-55-38 – sprawy merytoryczne,

    - Jacek Bieńkowski   -  tel. 604-92-97-19 – sprawy proceduralne.

    __________________________________________________________________________

    8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

    Ofertę sporządzoną w formie pisemnej należy umieścić w zapieczętowanej kopercie oznaczonej napisem: : „Wykonanie zabudowy meblowej ”  . Na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy.

    Termin składania ofert upływa w dniu 5.01.2017r godz. 9:00 Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

    Oferty należy składać, bądź przesyłać na poniższy adres:

    10-437 Olsztyn ul. Dworcowa 28( Sekretariat)

     

    Załączniki:

    1.Opis przedmiotu zamówienia.

    2.3. Rzuty pomieszczeń.

    4.Wzór oferty.

    5.Projekt  umowy.

     


    Lista załączników
    1. Zał. nr 4( Wzór oferty)
    2. Zał. nr 5 (projekt umowy)
    3. Zał.nr 1 ( opis przedmiotu zamówienia)
    4. Zał.nr 2
    5. Zał.nr 3
      udostępnił Jacek Bieńkowski dnia 2016-12-28 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


    Biuletyn Informacji Publicznej v1.0 góra