28 lutego 2024
Specjalista ds. kadr i spraw socjalnych
Dyrektor Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie, ul. Dworcowa 28,
ogłasza nabór na stanowisko:
SPECJALISTA DS. KADR I SPRAW SOCJALNYCH (1 etat)
Olsztyn, dnia 28.02.2024 r.
Znak: DK.1100.1.2024
Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie, ul. Dworcowa 28,
ogłasza nabór na stanowisko:
SPECJALISTA DS. KADR I SPRAW SOCJALNYCH (1 etat)
Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:
- Współudział w opracowywaniu obowiązujących u Pracodawcy regulaminów w szczególności: wynagradzania, pracy, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Sporządzanie dokumentacji związanej z:
- a) zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę i umów cywilno – prawnych,
- b) przygotowaniem i realizacją postępowań rekrutacyjnych i postępowań na udzielenie świadczeń zdrowotnych.
- Zakładanie i aktualizowanie pracowniczych akt osobowych oraz teczek
z dokumentacją umów cywilno-prawnych. - Wprowadzanie i aktualizowanie danych kadrowych w informatycznym systemie kadrowo-płacowym.
- Przygotowywanie list obecności oraz odnotowywanie nieobecności zgodnie z oznaczeniami przyjętymi w Przychodni.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Przychodni oraz osób zatrudnionych na umowach cywilno-prawnych.
- Ewidencjonowanie wszelkich rodzajów absencji pracowników oraz uzgadnianie i sporządzanie planów urlopów.
- Kompleksowa obsługa spraw dotyczących ZFŚS.
- Monitorowanie ważności orzeczeń lekarskich pracowników i osób na umowach cywilno-prawnych.
- Monitorowanie ważności oraz sporządzanie skierowań na badania profilaktyczne.
- Monitorowanie ważności szkoleń okresowych BHP pracowników Przychodni oraz osób, na umowach cywilno-prawnych.
- Rzetelne i terminowe prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej wchodzących
w przedmiotowy zakres obowiązków. - Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnych, dotyczących działalności Działu Kadr.
- Terminowa rejestracja i wyrejestrowywanie osób podlegających ubezpieczeniu w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych (Płatnik).
- Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Przychodni.
- Archiwizacja dokumentów kadrowych.
- Odpowiedzialność za jakość, bezpieczeństwo i minimalizację zdarzeń niepożądanych.
- Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Przychodni oraz Komisją Socjalną.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe.
- Minimalny staż pracy: 3 lata na podobnym stanowisku
- Znajomość prawa pracy.
- Znajomość ustawy o działalność leczniczej.
- Znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
- Znajomość obsługi programów MS Office.
- Znajomość obsługi programów kadrowych.
- Terminowość i dokładność.
- Umiejętność organizacji pracy własnej.
- Umiejętność prawidłowego stosowania wiedzy.
- Komunikatywność.
- Odpowiedzialność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na ww. stanowisku.
Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
- Usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielokondygnacyjny, winda, schody.
- Praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.
- Praca wymagająca stałego bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem
i pracownikami innych komórek Przychodni.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk stanowi załącznik do ogłoszenia).
- Życiorys zawodowy – Curriculum Vitae.
- Dokumenty stwierdzające posiadane kwalifikacje /świadectwo szkolne, dyplom itp./
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (druk stanowi załącznik do ogłoszenia).
- Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiające wykonywanie pracy na danym stanowisku.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Termin składania aplikacji: ogłoszenie otwarte.
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Adres składania aplikacji:
Aplikacje w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO – SPECJALISTY DS. KADR”, należy złożyć lub wysłać na adres :
Przychodnia Specjalistyczna, ul. Dworcowa 28, 10-437 Olsztyn
Niezwłocznie po zakończeniu naboru informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 14 dni.
Informacje o kandydatach określone w ogłoszeniu, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi z naborem.
W terminie 3 miesięcy po ogłoszeniu wyniku naboru należy odebrać złożone dokumenty. Po upływie tego terminu dokumenty, które nie będą odebrane zostaną zniszczone komisyjnie.
D Y R E K T O R
Przychodni Specjalistycznej
w Olsztynie
Beata Deka
Metryczka
Wytworzono: | 2024-02-28 12:16 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2024-02-28 12:20 | przez: Renata Prusak |
Zmodyfikowano: | 2024-02-28 12:06 | przez: Renata Prusak |
Podmiot udostępniający: | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie | |
Odwiedziny: | 205 |
Rejestr zmian
- [2024-02-28 12:06:38]Renata Prusakogłoszenie o naborze